sugig helg..

hejsan, nu är det lördagkväll och jag är astrött och ska sova snart... på torsdag var jag med pappa på hockey och sen drog jag till johan och skulle vara med honom, hann inte umgås speciellt mycket utan vi sov typ dirr jag kom dig.. på fredag var jag ledig, klev upp tidigt och for och titta på mayas luciatåg efter middagen åkte vi hem till mig, hjälpte till och skruvade ihop lite möbler och sen såg vi nåt avsnitt dexter, hann inte umgås speciellt mycket då heller.. idag har vi fortsatt skruva ihop möbler men det går åt helvete :) nu ikväll har vi ifall varit på middag med johans familj och släkt!:)

om exakt en vecka har jag och johan varit tillsammans i två år, sjukt fort tiden går <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback