a sleep!

laddar ner den andra säsongen av kyleXY nu! tänkte se klart hela säsongen, men det blir inget av det. har tre avsnitt kvar, och jag orkar knappt hålla ögonen öppna längre. + att om jag ser tre avsnitt till som är 45minuter långa hinner jag knappt sova nåt och jag hade ju planerat att hinna sova ut och även hinna dra och träna innan jag åker till johan.. funderar på vad jag ska ha på mig i morron, men jag kommer inte på mycket, får väl tänka på det i morron.. men jag ska iaf packa träningsväskan innan jag går och lägger mig så jag slipper tänka på det i morrom!:) nu ska jag gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna, sen blir det att gå och sova! känns som att jag inte fått sova ut på jättelänge!:/ godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback