Första advent!

har spenderat hela helgen hemma hos min johan ♥ fredagen var vi själva och lagade tacos och myste, lördag spenderade vi bastun och i soffan tittandes på två filmen, rumble fish ( som jag faktiskt inte tänker rekommendera, om du inte gillar svartvita filmer från 1983 (?) då är den nog väldigt bra.. ) men vi såg även this is England den tyckte jag var väldigt bra, lite hemsk till och från dock..

idag är det första advent och jag har inte riktigt fått in den där riktiga julkänslan, men vi får hoppas att den kommer snart. Det kan ju vara för att vi är mitt inne i en flytt, hoppas det blir bättre i den andra lägenheten!
hm, börjar tänka på det som mamma sagt om att det inte hänt något bra sen vi flytta hit, och jag kan nog hålla med om det, eller ja, EN hemsk grej, eller inte hemsk. jag kan iaf inte sätta ett ord på det.. men det var den HEMSKASTE iaf...

i morgon ska jag och johan gå på bio, vi ska se new moon både i skolsyfte och nöjessyfte. jag ska faktiskt bjuda den här gången :) känner mig riktigt snäll! sitter och tittar på lite klockor, och jag skulle faktiskt vilja ha en lila klockan från addiction by JETSET, kostar 498kr  :) blev lite småkär i den (a)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback