fredag!

har varit en lugn dag i skolan idag, våran nklärare var sjuk..IGEN! så vi fick förskjuta alla våra lektioner, alltså svenska på nkn och matte svenskan, och detta gjorde att vi fick sluta tidigare! och det är ju toppen! skulle egentligen ha slutat kvart i fyra..

idag är det ju fredag den 13e och dagens otur vär när starry kom med sin matbricka och gick och samtidigt som hon skulle sätta sig så pekar sara mot gesällen så att starry snubblar över hennes hand och spiller vatten på sara, men eftersom starry inte är normal så lyckades hon rädda brickan, vanliga människor gör ju allt för att rädda grejen man håller på att tappa!

ikväll blev jag med bjuden på fest av th, men jag känner mig så himla trött så det blir nog bara att stanna hemma och se på någon serie. är så himla trött på greys anatomy så jag ska nog dumpa den serien och börja se kyleXY!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback