klarklarklar!

hejsan, jag är klar med min nk-uppgift nu, då jag skrev om fågelspindlar..
dock så har jag kvar kapitel 3, men det är ett ord jag inte förstår inte en fråga och det är ordet "sammanbrottssyndromet". och jag har en aning om vad det här ordet betyder, kan det ha nåt med att gå i väggen och göra? eller är jag helt ute och cyklar? vore gulligt om någon kunde förklara ordet för mig..
ska snart gå och ta ett bad och sen blir det att sova! funderar på att ta med mig träningskläder till johan i morron, ifall jag får för mig att åka och träna på torsdag! men ifall vi ska till mig i morron så är det ju ingen ide, får ta ett snack med honom!:)
längtar tills allt plugg är över, eller det kommer ju aldrig vara över helt, men iaf tills den här plugg perioden är över, känns som att jag är överröst med läxor och skrivuppgifter!
nu ska jag ta ett bad :) och sen blir det godnatt :)

Kommentarer
janina säger:

Har du gymkort eller?:)

2009-11-04 | 22:13:37
Bloggadress: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback