Praktiken!

har sovmorgon till 13 idag, men jag klev upp klockan 10. Har sovit 10timmar då iaf :) bussen går om ungefär timme och en kvart. det är så skönt att få sova ut även fast man ska upp till skolan eller på praktik..

alltså är det bara jag som tycker att det är svårt att välja vad man ska ha på sig? :) även fast jag har packat ner nästan hela min garderob och har inte så mycket kläder att välja mellan så är de ganska svårt.. idag vet jag iaf att jag ska ha något enkelt eftersom jag ska på praktik, blir nog leggings och en tunika.. också måste jag fixa mitt hår, det ser förskräckligt ut.. jag hittar inte min hårborste tror att jag har glömt den hos johan men är inte riktigt säker ännu får väl kolla där ikväll när jag ska dit :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback