smink å skit!

har just packat ner nästan hela mitt liv, iaf alla praktiska prylar i 2 ½ låda! känner att jag inte har så himla mycket saker. men jag har ganska mycket skit, och om jag bara skulle våga kasta lite skit skulle det finnas mycket mycket mer plats! jag har packat ner en hel låda med kläder. en halv låda med smink och såna grejer. och sen en hel låda med tavlor, kartonger, kablar, böcker och annat små tjaffs.

har fått mina trosor från new body idag, ska prova dessa omtalade trosor nu en gång för alla! känns som att alla använt sånna i en evighet utom jag!;o

i morron är det skola, jag ser inte fram emot det,. jag tycker om att spendera mina dagar med gamlingarna!:/ fast jag kommer ju vara med dom två dagar i veckan.. fast jag hade kunnat vara där hela tiden, dom är så härliga ;D nej, nu ska jag nog göra nåt att sätta i magen och sen krypa i säng!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback