fixing

hejsan, skriver ett litet inlägg innnan jag börjar gå mot bussen, eller jag ska sminka mig innan det händer!:) idag så har jag lektioner mellan 8.15 och 17.00 det är en jävla hemsk dag och tur att våran nk-lärare tycker detsamma så att vi alltid får sluta tidigare från vårat mördar-nk-pass i slutet av dagen :) ist för fem får vi ofta sluta halv 4 osv :)

igår kväll gick jag och la mig 9 ungefär, vaknade klockan 12 och pratade men älskling i tele, sen somnade jag om och vaknade halv 7, kan nån förklara varför jag är lika jävla trött som jag brukar vara när jag går och lägger mig 12, jag tycker att jag borde vara gaaaanskaaa mycket pigggare, mennej, nu måste jag sluta! hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback