första dagen...

sitter här hos min farmor och farfar nu + min pappa :) har inte varit speciellt aktiv i bloggen i helgen, men i fredags så bakade jag och johan bullar + muffins och käkade hemma hos mig.. sen drog vi till han och var med viggo och offe, somnade hemma hos viggo, det är inte ovanligt :) på lördag vaknade vi kanske halv 12, gick upp och käka och duscha sen fick jag öppna min present av johan :) fick ett superfint armband av honom, lägger in bilder sen! sen skjutsade rolf oss till mig och vi fixade i ordning tills allt folk skulle komma.. vid kvart över fyra började dom rulla in först min pappa och sen johans mamma åsa, hennes man rolf då och johans lillasyster maya av dom fick jag presentkort på hm, tacktack det kan behövas =) sen kom min farmor och farfar av dom fick jag 500kr som kan vara ännu mer nödvändiga eftersom min plattång gick sönder i fredags innan skolkortet, så jag fick ha uppsatt hår! och näst sist kom morfar av han fick jag presentkort på cubus som också kan behövas och sist kom johans far anders och hans sambo lena :) av om fick jag 300kr som är väääldigt nödvändiga :)

på kvällen var vi med viggo och offe och nån mystisk typ som jag glömt namnet på, vi drog till kvantum och jag köpte vantar :) vääldigt skönt måste jag säga eftersom jag inte hade några förra året :) sen gick vi hem till viggo och försökte se film men det sög så jag och johan drog till shell och käkade korv och johan bjöd tack så mkt älskling <3

söndag hände inte mkt.. vi låg hemma hos han i stort sett hela dagen, fick nog inte på mig några kläder förrän vid fyra, haha! x) på kvällen skulle vi dra till viggo för ännu ett försök att se film, men det sket sig vi tog oss inte ens till honom...

och nu idag har jag haft min första praktik dag, och jag måste säga att jag ÄLSKAR min gamlingar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback