godnatt

haha, har varit sugen på massa saker ikv, men mest så var det nog makaroner, gräddsås och köttbullar!;o det blev inte att laga det för det fanns varken sås eller köttbullar hemma =) men jag stekte ettt ägg och gjorde en ägg-macka ;D egentligen måste jag plugga till redovisningen i morron, men det är inte så viktigt eftersom att jag bara ska berätta om Starry på datakunskapen, men redovisning som redovisning :) har varit en trevlig helg!;o hur umgåtts med johan, therese och janina! kan inte bli bättre tror jag.. såhär borde man spendera alla sina helger? just nu sitter jag och lyssnar på musik från mobilen, och det är därför att tro det eller ej, men det är bättre ljud där än i datorn :) ska snart ska jag avrunda och gå och lägga mig, skriver mer i morron =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback