handledarträff

idag klockan 12.30 skulle vi mötas på socialförvaltningen för att träffa våra handledare, min handledare hette lisa och verkade jättetrevlig och kunnig :) ska bli kul att få jobba med henne + att vi hade någon annan ung tjej på våran avdelning som går i OP2B hehe (h) och min och starrys avdelning sammarbetar tydligen så vi kommer säkert att vara med varann ganska mkt, och vi kommer få plugga tsm och vi kommer ha lunch tsm,. så det kommer vara super :) börjar klockan 13 på måndag, ganska skönt det... kommer nog börja vara lite mer hos pappa då också, eftersom han bor hyffsat nära..

och idag har jag och mamma varit på en del olika affärer och letat speglar och köpt massa onödiga saker. haha :)

och i morron efter skolan blir det att baka bullar och muffins till min födelesedag på lördag :)

snart ska jag börja dra mig mot min älskling :) + att det är skolfoto i morron och vi har en lektion (n)


Kommentarer
julia säger:

HA HA jag börjar kl 3 :D visst börjar vi endå tjugo över nio?

2009-10-08 | 19:22:08
Bloggadress: http://juliaaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback