JAG ÄR ARG ARG OCH ARG

okej, nu ska jag lugna lite... min katt är helt jävla otrolig, hon ligger i min säng i bara någon minut och efter en stund hör jag att hon biter på nåt, jag tittar och nog fan äre mitt headset kattjäveln har suttit och knaprat sönder, nu är det den andra kabeln hon bitit utav, den förra var min laddare. och inte nog med det så har hon gjort bitmärken i ungefär varenda en av alla min sladdar! nog med dettta!

har inte blivit någon suverän uppdatering dom senaste dagarna men jag har faktiskt varít hos min pojkvän och haft det toppen sen i torsdags till lördag :) och då drog jag till janina, då det blev lite fest, men det var bara trevligt, nu väntar det en kväll full med plugg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback