när jag hör din röst

sitter i mitt rum och väntar på att johan ska komma och hämta mig om ett tag :) har städat upp här i min lillasvinstia, nej det är ju så fint :) jo, för i morron efter jobbet ska ju jag och starry till stan och kika runt ska köpa upp mina presentkort, också ska jag köpa en present till johan.. jag hatar mig själv för att jag inte kan spara saker på tex ett bankkonto ^o) och jag kan inte heller spara pengar i börsen heller, jag måste nästan direkt köpa upp det! juste jag har ju beställt en ny plattång "GA.MA CP3 Ceramic Nano tourmaline Plattång"  795kr, här kan ni gå in och läsa om den http://www.eleven.se/gama-cp3-ceramic-nano-tourmaline-plattang-3153.html beställde den från eleven.se, jag beställde min förra plattång där också :) hoppas att den är värd pengarna bara! nu ska jag dricka upp mitt bubbelvatten och sen kommer han nog snart (a)<3 jag vet inte riktigt hur mkt bubbelvatten jag dricker per vecka, alltså loka, ramlösa, bonaqua osv. jag dricker nog flera liter ;o det är helt sjukt.. och det är ju mkt godare än tex cola och fanta och alla dom där drickorna ;s och oboy, det dricker jag också huffsat mkt av, men det är inte lika bra ;S i morron på jobbet blir det att läsa klart när jag hör din röst tror jag :) skriver mer i morron, pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback