never say never

vaknade nyss, har varit en massa liv i morse! själv klart så har katten stått och klöst på min dörr för att hon vill komma in, men jag ville inte ha in henne för att hon bara försöker slicka en i ansiktet, så jag stängde in henne i hallen så att hon kunde komma åt kattlådan och mat men inte mitt rum, tror ni inte då att min bror kommer och släpper in henne!? jo det är klart..

sen kommer min bror in i mitt rum och frågar om jag vill ha bröd till frukost.. då trodde jag typ att han skulle baka, nejdå han ville ha pengar av mig så att han kunde gå och köpa det?! tror ni att man orkar börja fixa sånt när man sover?;o

och sen började han dummsuga, blev så arg, varför ska han förstöra för andra bara för att han inte kan sova?;o tänkte iaf skruva ut alla proppar för att försöka få honom att sluta, men han skulle bara dammsuga sitt rum, och inte gick det ju fort och hans rum är ju typ 6kvadratmeter!? har aldrig varit med om att nån dammsuger så noga förut ;o

nu sitter jag och lyssnar på musik på spotify och pratar på msn :) ska möta th i stan vid 15 och sen blir det att dra på nautilus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback