pizza! ;)

hejsan, åhh gud vilken skön dag idag, även fast vi går 8.15-17.00..

dagen började med engelska det var bra även fast vi har världens jobbigaste, drygaste, tråkigaste studenter som tror att dom bestämmer jättemkt efter som dom får hålla lektioner, blir bara så less på dom.. men jag överlevde :)

på matten behövde jag inte råplugga eftersom läraren har dragit ner tempot lite, och vi kommer inte ha nåmer matten förrän om treveckor! YES! + att jag ändå är lite före nu ;)

och på omvårdnadnaden pratade vi om praktiken vad som var lämpligklädsel osv, känner mig jäävligt taggad just nu om man får uttrycka sig så! jag ska då vara på björkskatan och det känns skit bra eftersom jag trivs som fisken i vattnet där, när jag får vara på björkskatan mår jag som bäst, inte bara för att min pojkvän bor där, utan det känns bara helt enkelt bra att vara där, det känns som hemma! hade lätt kunnat bo där... och i morron kommer vi ha omvårdnad heeeela dagen och då kommer vi gå igenom ÄNNU mer om praktiken!

+ att vi fick sluta 3,5timmar tidigare och det känns också JÄVLIGT bra! och ikväll kanske min underbara pojvän kommer, hoppas på det eftersom att jag saknar honom faktiskt :)<3 så en helt vanlig vardag kan nog inte blir bäätttre än såhär, pusshej(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback