saknar sthlm<3

har just käkat mannagrynsgröt, sitter och lyssnar på lite musik och väntar på att th ska komma hit. vet inte riktigt vad vi ska göra idag, men det blir säkert nå trevligt, det blir ju oftast det :)
var hemma från praktiken, vaknade med huvudvärk så jag ringde min handledare och sa att jag inte skulla komma idag, hon tog det lugnt och blev inte arg, tur det! ikväll eller i morron åker jag till johan, har inte riktigt bestämt mig ännu..

jag saknar stockholm, att bara gå runt i affärerna och bara ta det lugnt. här hemma i luleå är det massa tider som skulle passas och skola, praktik och massa annat. men i stockholm var det jag och mina affärer, min mamma och massa god mat då! :)

ska snart gå och fixa mig och byta bort min sovtröja mot nåt mycket seriösare :/ det som är så himla skönt och bara ha myskläder på sig... och jag tycker att sommaren ska komma tillbaka, vintern kom alldeles för fort, och den första snön brukar inte komma förrän min ths födelsedag och nu kom den nästan en månad för tidigt, det är illa! sommaren borde vara längre, ska flytta nånstans där sommaren aldrig tar slut!


Kommentarer
Malin säger:

haha, men Th som som en räka för hon frös svin mycket och det blev bara as konstigt ;)

2009-10-25 | 21:31:41
Bloggadress: http://maliiin93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback