sitter här igen!

har skrivit klart min hälsobild, det var ganska kul att skriva, det kändes bra att få skriva av sig lite om allt som hänt dom senaste åren :) ska snart spola upp ett bad tror jag, ta lite hårinpackning ansikstmask åde igen, haha! måste städa mitt rum också känner jag! och sen om det inte hinner bli allt för sent och jag inte är alldeles för trött så poppar jag nog lite popcorn och sätter på en av filmerna jag håller på att ladda ner, just nu tankar jag "the proposal", "crossing over" och "new in town". ska nog se crossing over, den verkar bäst och seriösast :) om den bara blir klar någon gång!;o i morron på praktiken ska jag och nicklas plugga massor, stackars starry måste komma dit även fast hon är ledig för hon glömde sin mobil hos mig, så hon måste hämta den i morron, synd där;o

och i morron blir det risgrynsgröt till lunch, asgott, jag har serverat det till mina gamlingar några gånger i veckan och lovar att man blir sugen! ser så jäva gott ut, fast det är dom nog värda för all den andra maten smakar typ skit ;o efter praktiken ska jag spendera helgen hos johan, på söndag ska han ha kalas och jag har köpt ett wax åt honom, ahaha! lite oromantiskt kan man tycka, men det var det han önskade sig så då får det bli det :)

nej nu ska jag pallra mig mot badkaret :) godnatt, vet inte när nästa gång jag skriver blir, men ni får hålla ut!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback