skola, tjalalalla

kom just hem från skolan, så grymt skönt att få sluta tidigare hela tiden!;o det är det enda dåliga med högstadiet, att alla lärare var så noga med att man inte skulle få sluta tidigare, och skulle dom bort så skaffade dom en jävla vikarie! idag har vi hållt på och bäddat åsånt, det har varit jättekul :) i morron ska vi bara intill stan för att träffa våra handledare, och det är först klockan halv 13 så lite sovmorron får man ju allt :) och nästa vecka på måndag börjar praktiken så himla skojsigt! nu ska jag spela mitt spel som jag nött i några dagar nu, börjar bli ganska bra på det nu, men jag ska klara ut det faktiskt! aja, skriver mer ikväll och ikväll kommer nog johan också, har skrivit så varje dag typ, men ajja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback