ja, då var det gjort!

nu har jag bytt hit, vet inte om det här är bra, men det funkar säkert, annars byter jag tillbaka, men man måste ju iaf testa. och så dåligt kan det ju inte vara eftersom det är så pass många som har det:)

just nu är jag lyckligare än någonsin, jag och johan har det hur bra som helst, det har varit mycket upp och ner, men nu måste jag säga att det är hur jävla bra som helst, har inget att gnälla på faktiskt! jag är så jäkla lycklig, ingen förstår min lycka!;o och jag älskar johan så fruktansvärt mycket! han är min ledstjärna i mörkret, han är mitt liv, min livskraft, han är min bästa vän! jag är sjukt glad att jag har honom, han har gjort många saker så himla mycket lättare genom att bara vara där, och det tackar jag honom för, jag kommer aldrig lämna honom<3och skolan går ju också bra, tror jag iaf :) eller jag hoppas på det, det känns himla bra, vi har ju fått välja praktik platser, jag valde på björkskatan, det fanns 1 på hertsön + att jag inte ens ville vara på hertsön så det är väl bra det, så fort jag blir nog gammal så ska jag flytta hemifrån! hatar hertsön!=)

nu ska jag tvätta bort sminket och sen ska jag stänga av datorn och gå och sussa faktiskt, skriver mer i morron om jag kommer ihåg att skriva i rätt blogg, hihii (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback