livet är ändå underbart!

jag är så himla lycklig, det är fan inte sant! att man kan vara såhär lycklig som jag är! känns som att hela världen anpassat sig efter mig så att jag ska få vara så lycklig som möjligt för en stund.. även fast det är mycket i skolan så är jag ändå glad, jag trivs så jäkla bra, den nya klassen är så mycket bättre än den gamla, mycket bättre vänner och det är inte massa fejk i den nya klassen! lärarna är även bättre, sättet att arbeta är mycket bättre, och det känns som att jag lärt mig mycket mer under dom här veckorna är under hela grundskolan!

och min pojvän, han är ju världens underbaraste!<3 jag har ingen aning om vad jag hade gjort utan honom, han gör verkligen livet värt att leva! det är honom som jag värdesätter högst av alla! han är min ängel! och jag ber om ursäkt för alla gånger då jag har varit sur och otrevlig utan en endaste anledning, men alla är vi ju inte perfekta, och en dålig har ju alla, så det är väl förlåtligt?=) ett liv utan honom det är inte ett alternativ för mig, kan inte ens tänka mig hur det skulle vara! i nästan två års tid har jag haft den här lyckan, och det finns ingenting som klår den! finns det nå bättre än att bara få vara med den man älskar utan några krav eller någonting, bara älska varann en stund? det måste vara det allra underbaraste.. jag har aldrig förut älskat någon på det här sätter som jag älskar min johan, det här är vad äkta kärlek är! att hålla ihop även fast det är motvind, det är den kärleken jag alltid sökt efter, och för ungefär 2 år sedan hittade jag den äntligen! det tomma hålet i mitt hjärta fylldes med värme och kärlek, och jag blev den lyckligaste flickan på jorden, jag tror att dom flesta i min närhet märkte att jag sken upp varje gång vi hade varit med varandra... du kan få mig att le på det där sättet som ingen annan kan, och du kan få mig glad när jag är på det dåligaste humöret, och du älskar mig även fast jag behandlar dig dåligt! och jag tackar dig för allt, och jag är dig evigt tacksam för allt dethär, och jag lovar att jag aldrig kommer lämna dig, mitt hjärta är ditt så länge du vill ha det, och jag tänker inte kräva tillbaka det!

Kommentarer
ancha säger:

Måsee få beundra dig, du är så duktig på att skriva ner dina tankar och känslor.. =) Kul att det är bra i ditt liv just nu. Men allt går både upp och ner. Det är skönt att ha någon att dela det med...=)Kramizz A

2009-09-25 | 07:56:34
Johannalw säger:

hejsan, blogg är väl litegrann för att skriva ner sina tankar och känslor =) det är kul att någon läser och lägger märke till det också! jo det är trevligt att ha någon att dela med, vi firar ju snart 2årsdag :) kram!

2009-09-27 | 03:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback