ojdå :/

hejhejhej!

var faktiskt en skön morron i morse, stressade inte alls, käkade dock ingen frukost, menmen, sånt får man leva med =) idag på skolan har det inte hänt mycket, mest det vanliga, men råkade skicka iväg ett lite onödigt sms ;s men jag hoppas att det fixar sig!

har typ 1440 läxor just nu. har läxa i engelska, nk, måste jobba matte för jag ligger efter, öhm prov i medicinsk grund, och ja det var säkert nåmer, bara jag som är glömsk ! =)

nu ska jag och mamma snart fara och handla, ska faktiskt hjälpa till =) blev faktiskt ganska livligt hemma nyss, var så lugnt nyss juh :/

nu ska jag göra nåt bättre än det här, skriver ett inlägg i morron efter allt pluugggande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback