skola snart

hejsan jag slänger in ett snabbt inlägg innan jag fixar mig klart och sedan ska dra mot bussen. den fruktade jävla gymnasiebussen, tänk att det sitter typ 50 ungar på den som det som som att varenda en kommer typ från en annan planet eller liknande!? det är fan läskigt;o hade hellre velat ha åka gymnasiebussen från björx! + att då får man sova med sitt hjärta <3

har varit en lugn morron, vaknade av alarmet och då kände jag att katten fortf låg och sov under mitt täcke :) supermysigt! men det finns ingen mjölk, och det betyder ingen oboy, så vi får se hur det går med det, oboy är ju somsamt min drog, typ som vuxnas morgonkaffe=) och tanken på att en vuxen skulle få sitt kaffe finns ju inte eller hur!? kanske köper mig en cacao creme i skolan, det får vi se sen ;) aja, men nu blev det ett ganska långt inlägg, typ världens tråkigaste dock!! haha men nu ska jag platta mitt hår och sminka mig (h) sen dra till bussen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback