♥Esv

Mitt hår ser ut som en kråka dock är det rent vilket är ett stort + och just nu är jag så jävla sugen på att bara lägga mig ner och sova igen för jag somnade typ halv tre - tre någongång, helt förskräckligt med tanke på att jag gick och la mig otroligt mycket tidigare än så. Att jag inte fick sova med mitt hjärta kan nog vara en del av förklaringen om någon undrar. Det som håller mig från att gå och sova igen är att jag ska få åka tillbaka till min älskade skola, eller lärkan, i vanliga fall är kungsfågeln min älskade skola men nu är det lärkan! Jag vill inte ha praktik längre, just nu är jag så spyless att jag längtar tillbaka till skolan, jag vill äta lunch med ALLA i min klass, jag saknar det stökiga på lektionerna och jag saknar till och med gymnasiebussen tro det eller ej! Så nu ska jag få åka med min älskade buss och dra och sy lite på lärkan, det ska bli awesome! pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback