♥Helgen

Om jag ska sammanfatta min helg med ett ord kan jag säga underbar. För det första för att den spenderedes m. älskling och massa annat trevligt folk. För det andra för att lägenheten var utrymd och våran för helgen. Och för det tredje för att jag fick stuvade makaroner och köttbullar!

På fredagen fick jag äntligen basta, har inte gjort det på flera veckor pga min tatuering. Men nu jävlar ska det börja bastas igen! Sen drog vi till filip och drack ett par öl, drog vidare till jennie för ytterligare lite fest. Skönt att hon bor på samma gård så är det inte så långt att gå hem + att man kan hämta plackers och andra braiga saker (y)

Lördag mådde jag pyton de första timmarna, men kvicknade till efter att johan fick i mig lite fil, vi låg även i badkaret och pratade om allt mellan himmel och jord i flera timmar och medans vi låg där i badet insåg jag att nu hade illamåendet gått över till "hungerillamående" så vi gick upp och lagade stuvade makaroner och köttbullar, min favvis!;D Sen såg vi klart the war at home, kommer sakan mike och hillary!:( Somnade kring två..

Söndag har också varit bra förutom att älsklingen åkte hem :/ Vi har sett torkel i knipa och duschat och nu ska jag snart sätta på en ansiktsmask och börja städa klart mitt rum, måste bara skura!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback