♥ Jag älskar dig




Johan Hedberg - utan dig skulle jag inte klara mig, du är min livskraft! Du har ett hjärta av guld, och finns alltid där för mig när jag behöver dig! tack vare dig har jag klarat mig genom mycket, när jag har varit ledsen har jag fått gråta ut i din arm och du har bara hållt om mig och inte sagt ett ord! och det betyder guld för mig, jag älskar dig av hela mitt hjärta, och även fast jag gång på gång försöker förklara hur mycket jag faktiskt älskar dig så kommer du nog aldrig att förstå, det var när jag blev kär i dig som jag visste vad folk pratade om när dom pratade om sann kärlek, då visste jag direkt att det var det du och jag delade! Nu har det gått nästan 2,5år och vi har gått igenom ännu mer, både jobbiga saker och lyckliga saker. Det enda jag inte tvivlar på här i världen, det är min kärlek till dig, jag älskar dig oavsett vad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback