♥Äntligen träning!

Sitter just nu och äter lite havregrynsgröt. Jag tror den blev liite lös eftersom jag var tvungen att kolla receptet från fiberhavregrynen. Det är väl smaken som räknas och min gröt är riktigt god! Vet ni vad man kan göra när man gör gröt, man kan ersätta en del av vattnet med mjölk så blir det extra gott! Prova får ni se! Det tar dock lite lång tid att äta gröten eftersom att den är så fruktansvärt varm när den är nygjord :/ haha, på bilden ser gröten väldigt lös ut men det är bara för att all vätska har samlats högst upp, sådär lös är den verkligen inte! Måste komma ihåg apoteket och akademibokhandeln innan gymmet, måste måste! Nej nu ska jag äta upp min gröt och sen bege mig vidare mot staden och gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback