♥Cya!

Det är inte okej att somna efter tre när man gick och la sig vid 12, det är helt enkelt inte okej! Låg och försökte sova huuuur länge som helst, låg och tänkte på både det ena och det andra och sen hade mina kattungar fnatt, förutom en som jag jättesöt och låg och sov! Somnade efter tre någon gång och vaknade kring halv åtta, vill bara sova! Nu ska jag packa min väska och sen kring nio blir det att dra ut till träsket och jobba lite och tjäna lite pengar. Hoppas dock att det inte tänker vräka ner regn heeela dagen! Kollade på smhi och det verkade som att det bara skulle regna lite i eftermiddag och ikväll skulle det även komma fram en litenliten sol! Sedär!
Igår kväll bokade jag även en klipptid till på onsdag, behöver verkligen klippa mitt kråkbo! Just nu är jag sjukt missnöjd med mitt hår och går runt med uppsatt hår hela tiden! Nej nu ska jag avrunda det här vansinnigt långa inlägget som råkade komma till världen av en liten uttråkad flicka som egentligen har massvis med saker att göra! puss vi hörs!:*



Jag älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback