♥Fyfan!

Shit vilken hemsk natt, jag tror inte ens att jag somnade på riktigt nångång. Tänkte gå och sova där vid ett, men efter att har räknat när ungefär 43 får både studsat och liksom fint flugit över staketet så gav jag upp och slog på datorn. Satte igång ett avsnitt The hills, var fortfarande inte trött slog på ett till och funderade på varför inte avsnittet tagit slut ännu, fan det var dubbel avsnitt! Slog av efter det iaf, försökte sova men med en ond hals och en hungrig mage var det inte det lättaste, känns som att någon vill döda mig när dom gör så här mot mig, ond hals + ingen sömn... hur ska den som gör så tro att jag kommer orka vara vaken ikväll och umgås med mitt hjärta? Tur att han kommer hem ganska sent, eller typ kring 8? Kanske hinner ta en powernap, för jo tidigare igår så somnade jag när jag låg och lyssnade på musik men inte när jag skulle sova.. fyyy. Kom också på igår kväll att jag kan ju inte min bankkod fan, smsar mamma ihopp om att hon svarar typ tiiidigt på morgonen. Föräldrar kliver väl alltid upp före tuppen? Hur som helst, inte idag iaf.. Nu ska jag hitta lite kläder sminka mig, dricka en kopp te och sen bär det iväg, måste eventuellt ringa mamma och be henne kolla den där koden! puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback