♥Godmorgon (Läs Ondmorgon)

Vaknade av allt möjligt idag, dammsugare, hårtorken (tror jag det var) och tillsist var det en jäkla gräsklippare utanför mitt fönster och där gick gränsen. Pallade inte ljuden nåmer och gav upp och nu sitter jag här. På söndag och eventuellt måndag och tisdag blir det jobb! Tjäna pengar! Känner att dagarna kommer gå fort och sen vips är johan hemma igen, idag - kalas hos martina, fredag - luleå kalaset, lördag - luleå kalaset, söndag - jobb, måndag - jobb, tisdag - jobb och sen på kvällen på tisdag kommer min lilla snuttepojke hem (a) längtar ganska så mycket!

Igår färgade jag håret eller Julia gjorde det på mig, det blev jättebra och nu har jag återigen min fina mörka färg som jag så mycket gillar! Just nu för tillfället sitter jag med mina hårbollar i knät och det finns inte mycket som är sötare än dom! Dom är så söta och klantiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback