♥Kärlek

Jag har alltid trott att jag vetat exakt vad kärlek är, jag har varit kär på dagis, mellanstadiet och i början på högstadiet. Men när jag träffade min Johan kände jag något som jag aldrig känt förut, det var underbart och nytt. Det var en ny känsla. Jag som hade trott att jag varit så kär forut, men ack så fel man kan ha. Det var kärlek jag kände, riktigt kärlek! Om någon månad har vi varit tillsammans i tre år och tiden går så fort! Just nu går jag och längtar tills vi får börja vårat "liv" tillsammans. Idag åkte han iväg till stockholm i bil med sina vänner och gissa om jag är rädd!? Han ska alltså åka bil 100mil och med förare som max har haft körkort i 3månader! Jag typ vettskrämd och längtar redan till på tisdag när han förhoppningsvis kommer hem!♥
Här får ni en gammal bild på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback