♥Men tja!

Min hals håller på att dö eller är det jag som håller på att dö? Känns i alla fall som att hela halsen svullit upp (vilket den också har), tror att det är halsmandlarna som svullit upp eftersom jag har som ont bakom i halsen och det har som "spridit" sig till nacken.. Gör iaf fruktansvärt ont, måste köpa nåt på apoteket i morgon! Har jobbat ihop hela 750kr, klirrklirr! Ska på stan i morgon och bland annat gå på rean på monki, finns ett grymt snyggt linne där som jag bara MÅSTE ha! Och som grädde på moset går jag och klipper mig, har verkligen längtat. Men jag är dock rädd för all kritik jag kommer få att frisören om mitt hår! Bajs, herrå! Ps. I morgon kommer min andra hälft hem! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback