♥Nu så!

Nu är jag hemma, finns dock inget bättre än att vara hos min pojke!♥ Ska dit igen i morgon och äta middag och säga hejdå till hans syster som flyttar ner till Uppsala i veckan för att plugga där.

Nu har det gått två dagar av skolan och det känns bra ska bli så himla roligt att börja med alla nya kurser! Har dock valt 50p för mycket så jag ska ta bort körsången tror jag så att jag bara har en lektion på fredag. Låter som en strålande idé va?

Kanske får min lön i morgon också, vet inte riktigt. Men blir nog att dra en runda på stan innan jag åker till Johan, kanske tränar också. Min hals mår inte heelt bra än, men jag är så less på att vänta. Är så arg på mig själv för att jag inte passade på att träna när jag var frisk för nu när jag inte är det så vill jag ju såklart göra det. Har fått lite av mina grejer från hm, lägger ut bilder på det en annan dag. puss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback