♥Ojdå!(a)

Har tydligen varit väääldigt oaktiv på bloggen, men mitt hjärta kom ju hem i onsdags så jag har bara njutit av hans sällskap och inte haft tid att blogga. Men nu har han åkt hem och jag måste sova själv i två hela dagar, synd om mig va? Johan har även fått mig att börja lyssna på in flames och dom är faktiskt riktigt bra så jag laddade just ner alla deras låtar! Så nu ska jag nöta! Lägger in låten jag sitter och lyssnar på just nu!

Har dragit på mig en feting förkylning som jag har haft nu i en vecka, börjar bli lagomt less på den... Tycker att den ska åka till någon annan och störa ist! Nej nu ska jag gå till ica och köpa kattmat. Juste har klippt mig och köpt lite nya grejer uppdaterar lite senare och visar lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback