♥Pnap

Är så himla trött nu för tiden, kanske för att skolan börjat? Svar ja. Har tagit en powernap varje dag sen skolan började, helt sjukt och just nu är jag jäkligt sugen på att göra det. Men jag vill inte sitta uppe hela natten, eller det kanske jag vill med mitt hjärta♥ Får se blir nog så eftersom johan inte kommer hit förrän om flera timmar och jag är faktiskt jättetrött. Funderar också på att ladda ner the hills och se det. Men har glömt om jag är på säsong 3 eller 4, någon som vet? Chansar på säsong 3!

Hade önskat att min lön kommit idag men icket. Hade tänkt köpa ett block till matten och nåt skrivblock det är inte värt att köpa ett ämnesblock eftersom vi alltid skriver på våra datorer! hoppas den kommer i veckan tycker att jag fått vänta väldiigt länge nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback