♥Vafan!

Läste just Kurirens recension av Hoffmaestro och Chraa från luleå kalaset, vafan är det för jävla skit recension? Den som har gjort den kan sluta käka citron eller helt enkelt sluta recensera, bara för att personen inte gillar massor med ös och en bra stämning behöver dom inte recensera som nån jävla pensionär! Annat är det med NSD som faktiskt har gjort en hyffsat bra recension. Är det inte musiken som ska recenseras och inte publiken och den SUVERÄNA stämningen!

Nej, nu ska jag gå och stänga mina ögon, ska ta en ipren också så att jag kan sova, min hals värker så det dundrar. Har sett ett par avsnitt The hills och jag blir så himla arg på Heidi och hur kan Audrina göra så som hon gör mot Lauren... åh! Godnatt! Har även beställt lite kläder från hm idag också, en topp, skjorta, leggins, tröja och en ring, visar när det kommer :) mest troligt blir det till veckan :)


Kommentarer
ida forsberg♥ säger:

Är de där din kisse :O

jag måste ju komma o hälsa på nån dag ;) om jag får :$

2010-08-20 | 12:06:47
Bloggadress: http://iiidaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback