♥Vilken natt...

Gud vilka drömmar jag har haft inatt. Först drömde jag att jag var ute och simmade med mina vänner och helt plötsligt kommer världens största haj som jagar oss jättelänge och sen får den tag på oss, mig sist såklart så att jag ska få se alla mina vänner bli ihjäl bitna.. typiskt drömmar! Dröm 2 drömde jag efter att jag vaknat och somnat om, den handlar först om att jag var på mitt äldreboende och hälsar på alla mina gamlingar, men när jag kommer dit har alla mina gamlingar dött och det har flyttat dit nya, jag blev jätteledsen! Sen lite senare i drömmen skulle jag cykla till jobbet men johans pappa hade hört att det var en björnunge med sin björnmamma på den vägen till mitt jobb så han följer mig en ny väg och på den vägen såg vi typ 10björnar (typiskt drömmar att överdriva). Av någon anledning hoppar jag av min cykel och en björn kommer gående mot mig, han ska se om jag är död och först säger björnen (ja björnarna i min dröm kunde prata) att jag fortfarande andas eftersom jag försökt att hålla andan men det varade inte så länge. Sen försökte jag att andas lugnt och sansat och det funkade och björnen gick sin väg! Det lät inte så hemskt när jag skrev det nu, men det är alltid mycket läskigare i själva drömmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback