♥13,5 timme

Sov jättebra inatt förutom allt slem i min hals. Sov till och med 13,5 timme! Nu måste jag plugga, vet dock inte vad jag ska prioritera men jag tror det blir medicingrund och historia eftersom det är dom två kurserna som tar slut nu till julen...Gjorde nyss en kopp te men dum som jag var satte jag mjölk i det och det hjälper ju inte alls mot slemmet, tvärtom det blir värre!-.- Hur arg blir man inte på alla nummerlekar på facebook på tal om ingenting? Jag blir väldigt arg för dom tar upp sjuhelvetes mycket plats! Nej nu ska jag plugga och dricka mitt te klockan halv två går bussen till praktiken, min nya praktik med gamlingar, gissa om jag längtar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback