♥Kan man vara såhär trött?

Shit kunde verklingen inte sova inatt, gick och la mig i sängen 23, läste till ungefär 00 sen låg jag fan i sängen i två timmar och kunde inte sova. Skrev ett sms till Johan och klagade lite om att jag inte kunde sova. Går till köket och gör lite varm mjölk och sen när jag kommer tillbaka till mitt rum ringer Johan, shit vilken lycka!! Blev stört glad och vi låg och pratade ett lååångt tag och sen somnade jag. Men snacka om att jag började sakna honom. Dock ska vi träffas i morgon och kanske ikväll. Ska snart dra iväg till skolan. Tänkte dra på gymmet idag men om jag är såhär trött är det nog ingen idé, kommer ändå bara somna i någon maskin ;o Aja, nu ska jag göra mig i ordning och sen dra iväg, pusspuss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback