♥Klar med kursen

Gjorde just klart en av våra kurser. Den skulle egentligen vara klar den 21a december. Men jag försöker få så mycket som möjligt klart innan julen. Så jag bara kan slappa då! Vi jobbar med studiehandledning. Då samlas hela kursen i ett häfte. Läraren gör en massa olika kapitel och uppgifter och när man gjort det är man klar med kursen. Verkar ganska lätt men så lätt är det inte eftersom man inte har några lektioner och ibland är det inte det lättaste att ta ansvar och sätta sig ner och plugga.

Nu ska jag hoppa ner i ett bad, gud så skönt sen ska jag nog sova! :) Hare bra!


Kommentarer
Neha säger:

Vilken söt bild:D

2010-12-03 | 17:37:02
Bloggadress: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback