♥Han&Jag

Vad heter ni? Johanna och Johan
Hur träffades ni? Skolan och sen började vi umgås på fritiden
Hur länga har ni varit tillsammans? Snart tre år!
Är ni förlovade? Nej.
Bor ni ihop? Nej, men skulle gärna vilja.
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Jag har inte, men Johan har.
Kommer du ihåg er första kyss? jaa
Vem är äldst? Johan
Vem är längst? Johan
Vem sjunger bäst? Haha Johan!
Håller ni i handen på stan? Ja eller inte heela tiden!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, vi var vänner först.
Vad har ni gemensamt? Jag vet inte,
Blev du kär i första ögonkastet? Inte kär, men tyckte att han var en liten snyggis!
Har ni någon speciell låt? Jag tror jag är kär - George Shaid
Har ni några ”fri kort”? men ne
Har ni stora framtidsplaner? Nog har vi pratat om framtiden och planerar att spendera den tsm!
Har ni gråtit i varandras armar? Japp
Har ni varit utomlands tillammans? Danmark!
Vilket är ert bästa minne? Gud så många underbara det finns!
Vem lagar bäst mat? Det är nog jag!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Japp
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser och ser serier! (pluggar också)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nejdå :)
Blir du lätt svartsjuk? nja, men är rädd om min grabb!
Brukar ni bråka? Det händer väl
Ringer eller SMS:ar ni mest? Umgås mest.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han är fin, men hans fins ögon och hans fina leende är underbara!



Kommentarer
johan säger:

sötis:)

2011-01-23 | 03:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback