♥Litet tips!

Tänkte tipsa om produkt som jag använt varje dag i ett halvår. Det är världens bästa sminkborttagning. Eller iaf den bästa av alla jag provat i mitt liv. Den är mild mot huden och tar lätt mot all sorts smink. Efter att man har använt den blir man inte sådär röd i ansiktet och ögonen som man lätt kan bli av endel sminkborttagning. Ett tips innan man tvättar ansiktet med rengöringen eller med alla rengöringar är att om man har mascara att man mjukar upp den med varmt vatten försiktigt så blir det inte lika mycket gnuggande sen! Hela den där flaskan har räckt i ett halv år och den är inte helt slut än, jag fullkomligt älskar den.Det finns på apoteket och kostar ungefär 80kr! Om det är något ni inte förstår är det bara att fråga på!



Kommentarer
Mikaela säger:

Verkar jättebra ju :)

2010-12-04 | 11:43:06
Bloggadress: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback