♥Önskelista till julen!

Alla andra skriver ju en liten önskelista till julen så dår får väl jag också göra det! Om det är någon som är sugen på att köpa nåt av sakerna till mig på listan så är det bara att skriva en kommentar om vars det finns om ni inte vet ;)

-Lila eller marinblå jumpindräkt srlk xs
-Stativ och fjärrutlösare
-Make up-lektion på make up store
-Norrbottensring eller tornedalsring
-Pengar som går till sommaren resa eller resor
-Ett bidrag till nån av sakerna i listan ovan
-Ipod nano, helst inte den nyaste generationen
-Iphone, 3g eller 4g spelar mig ingen roll

Uppdateringlista:
-Kenzas smycken som hos har designat för guldfynd
- Björn axen volume master
-Innebandy klubba med fodral
-Innebandyskor
-Nagelförlängning
-Ipad

Om jag har missat någon grej så uppdaterar jag listan! Så håll utkik!


Kommentarer
julia säger:

önskar mig typ samma sak haha:D

2010-12-02 | 14:17:32
Bloggadress: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback