♥Lista

STEG 1

Skostorlek:
35/36/37
Civilstatus: Förhållande!
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Kär?: Kan nog inte bli mer kär

STEG 2
Skor som du bar idag: Mina uggs
Dina svagheter: att jag alltid är osäker på mig själv
Rädsla: spindlar!!
Målsättning: Hinna klart med alla läxor och även hinna göra klart lite av de som ska lämnas in efter julen

STEG 3
Första tanken då du vaknar: Vet inte riktigt... Förmodligen nåt med tiden
innan du somnar: När jag sover själv är det nog att jag fryser eller att jag aldrig kommer kunna sova och annars vet jag inte..

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Dricker inte läsk!
McDonalds eller Burger King: korvgubben?
Adidas eller Nike: öhm, adidas...
Lipton Ice Tea eller Nestea: vet inte
Choklad eller vanilj: vanilj

STEG 5
Svär du?: händer väl
Sjunger du?:
ibland
Duschar du varje dag?: nej
Gillar du skolan?: nja, vill gärna ha ett jobb!
Tror du på dig själv?: nja
Kommer du överens med dina föräldrar?: med en av dom iaf

STEG 6
Har du under den senaste månaden
Druckit alkohol?: nej
Shoppat?: nej
Ätit en hel ask müsli?: nää
Ätit sushi?: nope
Stått på scen?: nej
Skejtat?: nej
Bakat?: nej
Stulit något?: nae

STEG 7
Har du någonsin
Däckat eller varit jättefull?: ja...
Blivit kallad hora?: vet inte
Blivit nerslagen?: nej

STEG 8

I framtiden
Namn på barn?:
nej inte som jag kommer på
Hur vill du dö?: nöjd över livet
Vad vill du bli när du blir gammal? tillsammans med den jag älskar nu!

STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för: Några få
Antal CD-skivor du äger: typ en, hehe
Antal tatueringar: bara en
Hur många gånger har du varit med i tidningen? ett par gånger
Antal saker jag ångrar: Svårt att veta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback