♥vad i?

Internet på min dator fungerar inte, men det gör det på mammas dator så jag lånar den... Vet inte när min dator tänker börja samarbeta med mitt internet igen men jag hoppas det är snart! Upptäckte just att det är ganska skönt att skriva på min mammas dator även fast det är en sån där liten söt pluttdator :) Har roat mig med läxa och medium sen jag kom hem från skolan.Fan, vad skulle man göra om internet inte fanns? dock så skulle man ju inte veta vad man gick miste om då... Önskar att jag aldrig började med internet det är den farligaste drogen av alla droger!
Min kusin har äntligen fått barn nu, 11dagar över tiden och det blev en liten kille som ska heta Erik! :)
Nej nu ska jag ge mig och ta vara på internet, i morgon ska jag till sunderby sjukhus! wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback