♥Aj somfan!

Shit också, varför lär jag mig aldrig? Jag har nu inge bränt mig, dock är det första gången i sommar jag bränner mig såhär rejält, är heeeelt röd hela ryggen, skulle nästan kunna bli en indian! Det värsta är ju att det gör så ont, ska typ gå utan bh i morgon och ända tills det onda har försvunnit! Har förövrigt varit och jobbat hela dagen idag, nio timmar i solen (därför jag bränt mig)! Vi har gjort allt mellan att måla till att göra kaninburar! Blir nog att jobba fler gånger :)

Imorgon är det första dagen på jobbet, jag längtar typ!? Konstigt, men jag saknar faktiskt alla söta som jag ska jobba med och förra året hade vi så skojigt! Ajajaj, nu ska jag snart sova, riktigt trött är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback