♥Dumma Nagellack!-.-

Målade mina naglar för ett tag sedan med Depends nummer 199 och såklart har det redan förstörts, inte så att det inte hade hunnit torka och det blivit fingeravtryck (händer mig ofta) eller att det blivit att man "rivit" upp nagellacket. Nej det har redan börjat "flagna", ni vet när man haft samma nagellack i flera dagar och sen börjar det lossna på kanten? Det har redan hänt mitt nagellack som jag inte ens haft i en timme! Jävlaskit, måste köpa ett riktigt bra topplack så att man kan använda även Depends skitnagellack! Känns bara jävligt onödigt att jag måste måla om naglarna i morgon bara för att Depend i klarar av att göra bra nagellack!-.- Skitåxå har jag bara att säga och nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback