♥Godnatt

Känner att jag just nu är jävligt less, nån människa har stulit min börs! Hur taskigt är inte det, tänk människor inte tänka hur det hade varit för de själva om någon kommit och slutit något som faktiskt är betydelsefullt för en själv! Jag hade allt i min börs, mina pengar, alla mina kvitton, träningskort, moppekort, bankkort, id, och framförallt kort på folk och speciellt min älskling! Hur jävla egoistiskt kan det vara att sno det från en annan människa? Sure sno pengarna, men lämna kvar det andra. Det är inte bara jävligt onödigt att sno det utan jag måste nu beställa nya kort till allt för att någon tagit mina. Den som har tagit alla mina kort har garanterat ändå ingen användning för dem! Måste vara nån som inte vill mig väl eftersom jag tappat både min ipod och min börs på väldigt kort tid! Allting går ju att ersätta, men bilderna som jag hade i min börs!

Nej nu ska jag lugna ner mig och gå och sova och passa på att sova ut nu när man har sovmorgon såhär mitt i veckan. Blir bara så arg! Godnatt på er:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback