♥Götakanal 3!

Hyrde Götakanal tre, hoppas den är lika bra som den andra filmerna. Kom nyss hem från stockholm och är redan sugen på att shoppa igen, men  jag tror att sen när jag jobbat nu på söndag eller senare och får min lön ska jag nätshoppa lite från hm, vill köpa en blommig kjol och nån bikini, känns så tråkigt att ha samma hela sommaren. Har ju även kuponger från hm, 50kr rabatt om man handlar för 400kr! Har en som gäller i butik och en som gäller på nätet, men det är så svårt att hitta nåt som är fint inne i butiken, hatar såna där stora oorganiserade butiker!

Har även laddat upp med ben & jerrys och ramlösa :) Nu ska jag fixa mina tånaglar så att man kan börja gå utan sockar och skor! Måste klippa tånaglara + ta bort det gamla lacket och sätta dit nytt lack, tips på färg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback