♥Kalasfin

Klev upp tidigt idag för att jag trodde att ute väntade det sol, det var iaf så det såg ut genom mitt fönster men ack så fel jag hade. Bara moln över hela himlen och ingen sol, men det var ändå inte speciellt kallt, kring 22˚. Hade egentligen tänkt ha jeansshorts och linne men vädret tillåter nog inte det, så det blir nog tunnaleggins + nån tunika. Har sovit riktigt bra inatt, inte vaknat en enda gång! I morgon blir det ju som sagt att jobba i träsket (hoppas på bra väder) åker moppe dit med julia :| har kört moppe dit själv en gång och aldrig mer säger jag, det åskade och spöregnade, åh herregud det gör jag inte om! Nu ska jag hoppa i duschen och sedan ska jag lugnt fixa mig och vara klar kring två! Har gott om tid, pusstjing ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback