♥Morgonstund har guld i mun?

sitter hemma hos Johan och bloggar.. dock blir det nog inget långt inlägg för om man skulle råka skriva fel och måste "sudda" så kan det hända att hela inlägget försvinner för att hans "suddknapp" gillar att haka sig. vilket kan göra en vääääldigt arg om det händer.

Det måste vara nåt allvarligt fel på mig, antingen vaknar jag förefan eller så vaknar jag typ inte alls. Igår vakna jag halv tre (helt okej för att vara sommarlov) men idag vakna jag halv fem på morgonen (INTE OKEJ). Kan jag inte bara få sova till en normal tid typ 10 eller 11? Då hinner man se solen också, om det är någon. Nej nu ska jag fortsätta göra ingenting ett tag till ända tills Johan slutar jobbet. Ska gå ner och äta kalaspuffar btw, inte ofta man får sånt! pusshej:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback